marți, 23 februarie 2010

heritage

azi a fost o zi foarte placuta, soarele a stralucit pe cer toata ziua incalzind pamantul, dandu-mi energie si sperante. sper sa vina in sfarsit primavara mult dorita. daca am vazut ca este vreme frumoasa, am zis sa nu stau in acasa, asa ca am plecat in turneu prin mall-uri. am fost intai la platza. la springfield am avut norocul sa gasesc o pereche de jeansi la reduceri, erau numarul meu, i-am probat, imi veneau bine, nu am mai stat pe ganduri si i-am cumparat. am mai intrat prin cateva magazine sa vad ce hainute au, am testat cateva parfumuri la sephora, apoi am luat-o spre afi. aici, la new yorker am gasit un hanorac gros, gri, imblanit, redus la un sfert de pret, l-am cumparat imediat. in drum spre centru, pe la academia militara, am gasit o sticluta de parfum heritage de guerlain, imi venea sa tip de bucurie. uneori obiectele calatoresc pe la mai multi oameni pana isi gasesc adevaratii proprietari. la eroilor m-am intalnit cu o prietena si am mers la un mcdonald's sa mancam un meniu big mac. acum ascult un concert patricia kaas, e superb, am tras cateva live-uri pe care le aveam pe casete, muzica ideala pentru o seara linistita.

Niciun comentariu: