luni, 15 februarie 2010

v day: fun & friends

valentine's-ul l-am petrecut foarte placut: fun & friends. un amic cu care mi-o trag a venit la mine, a adus o sticla de vin sauvignon blanc demisec, in plus mi-a facut cadou celebrul parfum declaration cartier la 50 ml. frumosul lui gest m-a surprins, bucurat si-mi imbogateste colectia de parfumuri. lansat in 1998 declaration a fost creat pentru oamenii ce iubesc, un tribut adus dragostei, avand note astringente de bergamota, indulcite cu lemnul de trandafir, coriandru si patchouli. un parfum elegant, lemnos-condimentat-oriental.
in playlist curgea noul album sade facand ca atmosfera sa fie intima, romantica, doar era valentine's day. am baut vin impreuna, ne-am povestit una alta, apoi usor ametit am sarit pe el ca aveam o mare pofta de sex, spunandu-i: mi-e foame de pula, da-mi-o. dupa asta am mers cu cativa prieteni in vizita la un alt prieten, unde am baut alte vinuri cu pepsi si am stat la povesti.
de la un targ mi-am luat o mica masca venetiana si un album foto pierre et gilles: sailors & sea, foarte interesante, romantice, senzuale si pline de expresivitate pozele celor doi artisti francezi gay.
am tras muzici noi: noul single goldfrapp ce are cateva remixuri, un live pet shop boys din londra si cateva trupe noi care suna foarte bine: lars and the hands of light, shout out louds, smile smile, yamon yamon, uninhabitable mansions. m-am uitat la cateva documentare national geographic despre cele mai mortale animale salbatice din lume, iti taie pofta de a mai iesi la un picnic in salbaticie sau la o plimbare prin padure. am descoperit noi seriale: how to make it in america, past life si life unexpected.

Niciun comentariu: