luni, 22 februarie 2010

eau de sport

aseara am facut un compot de mere, capatasem de la colegele de serviciu cateva mere si imi era pofta de compot. am adaugat putina scortisoara cat sa-i dea o aroma placuta. a iesit bun. in plus am primit de la o prietena un mare borcan cu copot de caise, foarte bun. am fost in vizita la mama si am venit incarcat cu bunatati: snitel din piept de pui, friptura din copanele de pui, ficatel de pui prajit, cartofi prajiti, salata boeuf si crema de zahar ars. un adevarat festin culinar. am sa halesc cateva zile din toate astea.
in curand vor fi lansate o serie de noi parfumuri: gucci by gucci sport pour homme, burberry sport, azzaro chrome sport, lacoste essential sport, doua de la givenchy: eaudemoiselle si dance with givenchy sau voyage de la hermes. tonul parfumurilor sport a fost dat de chanel in 2005 cu allure homme sport, apoi in 2008 a aparut dior homme sport. se pare ca barbatii vor sa fie mai sportivi ca niciodata.
am vazut cateva dintre filmele nominalizate la oscar: the lovely bones si nine. continui cu cateva seriale noi si cateva documentare despre animalele salbatice din china sau stilul victorian englez.
am fost cu un prieten prin mall baneasa, la pull & bear am vazut haine frumoase in noua colectie insa sunt scumpe, astept reducerile din vara. am intrat in beautik unde au parfumuri de nisa si am mirosit cateva parfumuri caron, mi-au placut cele cu miros dulce-oriental, a vechi, cu un iz decadent.

Niciun comentariu: