duminică, 3 august 2008

i like stripes

trec prin perioada in care imi plac dungile. si inainte imi placeau, am destule haine cu dungi, insa acum am dezvoltat o adevarata pasiune pt ele. imi plac pentru ca sunt vesele, imi transmit un sentiment bun, pozitiv si nu ma plictisesc de ele. daca anii trecuti imi cumparam tricouri simple, cu imprimeuri sau cu ceva scris, acum mi-am luat numai in dungi. uitandu-ma pe strada cum sunt imbracati baietii am observat ca multi dintre ei poarta tricouri cu dungi, asa ca mi-am zis: tocmai bine m-a luat si pe mine valul cu dungile acum ca sunt in mare trend. nu sunt genul care sa se imbrace cu ceva ca este in voga, nu-mi place sa port ceva pt ca acel lucru se poarta in acel moment. mai degraba am gusturi clasice sau ma imbrac in functie de starea pe care o am in acel moment, nimic planificat, doar spontan.
recent am fost in germania pentru o saptamana, la stuttgart si koln, foarte frumos. mi-am luat destul de multe haine de la magazinele mele favorite c & a si h & m, mai ales ca erau reduceri. bineinteles multe tricouri cu dungi in culori frumoase, pe care le port cu mare placere. mai ales ca dungile ma duc cu gandul la marinari :). de la un bun prieten am primit pantaloni si boxeri in dungi. a trebuit sa-mi fac ordine in dulap pentru a incapea noile haine, insa acum totul arata bine.
la ikea am vazut un asternut de pat in dungi cu multe culori vesele si frumoase, insa e prea scump, e dublu la pret fata de oricare alt asternut pe care il au.
in germania am testat cateva noi parfumuri care nu au aparut inca aici, insa nu m-au impresionat in mod deosebit, parca toate au inceput sa semene intre ele.
nu am ajuns inca la mare si nu cred ca voi ajunge anul aceasta, dusul e marea mea, de fiecare data cand fac dus imi inchipui ca ma scufund in mare. din pacate nu pot innota in dus, doar simt apa rece pe mine asa ca o consolare.

Un comentariu:

carpeta plutitoare spunea...

si eu am reveria marii! nu am mai fost la mare de 4 ani. Imi lipseste, nimic nu o poate inlocui!!! Lasa, ca la vara viitoare tragem o tura impreuna...