vineri, 29 august 2008

parfumuri, haine, yann tiersen

de curand mi-am imbogatit colectia de parfumuri cu un gucci, versace, boss si ysl. le-am aranjat frumos printe celelalte sticlute. rafturile mele ikea sunt pline de carti, reviste, parfumuri si alte mici obiecte de decoratiuni. sper sa nu cedeze sub greutatea lor. asta mi-ar mai trebui, sa le vad pe toate imprastiate pe jos, ar fi terifiant. insa sunt sigur ca asta nu se va intampla decat poate la un cutremur.
cu vreo doua saptamani in urma am fost cu un prieten la un mall, mai mult ca sa fugim din calea caniculei. cel putin la mall este aer conditionat si te mai racoresti. la 40 si ceva de grade cat erau, ca abia mai puteai respira aerul fierbinte, chiar nu aveai unde sa te bagi decat poate sa faci o baie intr-un lac insa nu e deloc recomandat. la un magazin am vazut cateva tricouri dragute si cativa chiloti care mi-au placut, insa mi-am zis am destule. si asa abia mai am loc sa le pun in dulap. zilele urmatoare numai la tricourile si chilotii aia m-am gandit, parca ma obsedau, asa ca mi-am zis ca sa mi-i scot din cap trebuie sa mi-i iau. intr-o seara m-am dus glont la acel mall sperand sa mai gasesc acele haine. am avut noroc, parca ma asteptau pe mine, cuminti pe raft. am gasit marimea mea si mai ales ca erau ultimele reduceri nici nu am mai stat pe ganduri. tricoul este gri cu stelute, chilotii verde ca padurea, iar de la alt magazin mi-am luat un plovoras subtire cu dungi albastre. nu ma pot abtine cand vad haine frumoase si ok ca pret. ma simt atat de bine cand le imbrac. hedonismul din mine se simte satisfacut.
de cateva zile ascult yann tiersen. e atat de frumoasa muzica lui, o iubesc, e linistitoare, ma face sa visez, sa plutesc. e genial tipul asta. pianul lui e unic, trist, melancolic, uneori mai dur, ma invaluie ca intr-o poveste fantastica din care nu mai vreau sa ies. am un amic la budapest care e innebunit dupa muzica lui. Les Jours Tristes...Tout Est Calme...Les Bras De Mer...Bon Voyage!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce dracu vrei sa spui cu aceste randuri? Am stat ca prostul sa citesc niste tampenii...NIMIC INTERESANT! Frate lasa-te de blogareala!