luni, 30 iunie 2008

cafe del mar

ascult una dintre compilatiile cafe del mar. imi place muzica asta relaxanta, chill, ma poarta cu gandul la plaja, mare, spania, locuri care imi plac atat de mult. simt o deosebita place sa ma relaxez, mai ales pe caldurile astea naucitoare de peste 40 C. chiar daca nu am ajuns pe plaja, imi creez o mica plaja in camera mea, fara nisip, doar ajutandu-ma de imaginatie. prin simplul fapt ca stau intins in pat, savurez o cana cu ceai si visez la acea plaja, ma simt bine. imaginatia imi zboara catre acele locuri si pentru cateva momente ma rup de realitate si ma transpun acolo, incerc sa simt ce as simtii daca as fi acolo. unele senzatii sunt deja-vu. nu caut plaje exotice, luxuriante, doar una normala, salbatica, frumoasa, unde sa ma simt ca fiind o parte din acel mediu natural. sa nu fiu singur acolo, sa fiu cu iubitul meu, sa stam unul langa altul pe nisip, dezbracati, sa-l ating asa cum stiu doar eu, sa ne iubim, sau pur si simplu sa stam unul langa altul. aceasta comuniune reciproca dintre noi si cu natura, este un veritabil elixir al vietii. asa simt.
muzica curge si-mi da stari. tot acest concept lounge cafe del mar, aria, dreams, classic, rue du soleil, editiile aniversare, acest melange eclectic, ma transpune intr-o lume de visare. nisipul, apa, parfumul au acelasi efect. aceste fragmente pe care le captez ma fac fericit. pentru ca pana la urma nu suntem decat stardust in acest univers.

3 comentarii:

Anonim spunea...

chiar asa e, micule, cum zici tu, suntem doar stardust. si mie mi-e tare dor de mare! te imbratisez cu drag! ioana

Anonim spunea...

draga george, hai sa ne intalnim imaginar pe undeva la vama veche sau 2 mai!

Anonim spunea...

pupici, GEo, sa ramai asa cum esti!