luni, 16 iunie 2008

electro

cu toate ca sunt un mare fan ascultator de muzici indie-britpop, devorez cu o mare placere si genul electro. trupe ca air, goldfrapp, faithless, massive attack, printre multe altele, ma innebunesc pur si simplu. pe unii dintre ei i-am vazut performand live, fiecare prezentand un show deosebit, incendiar, splendid. imi place sa merg la concerte, mai putin statul in picioare care este foarte obositor, insa placerea de a vedea artistii preferati pe scena invinge oboseala. dupa aia sunt terminat insa ce mai conteaza.
cu vreo doi ani in urma calvin klein a scos o editie limitata a celebrului ck one care s-a numit electric. un cu totul alt miros de un verde crud, absolut refreshing-efervescent. in nebunia mea am asociat imediat acest parfum cu muzica electro, cu o furtuna de electricitate sau cu unda de lumina a laserelor din discoteci. adevarate stari transcedentale.
un alt miros tot din zona asta a electroului verde este higher energy de la dior, o adevarata descatusare de energie masculina, un vibe care te loveste precum un tsunami. continuand cu impulsurile asociative, imi place foarte mult piesa 'electrical storm' a celor de la U2: swimming in the sound... baby don't cry.

Niciun comentariu: