sâmbătă, 17 septembrie 2016

the memory of love

este o seara calda, linistita, cu luna plina. ziua este cald, zapuseala, probabil ultimele zvacniri ale verii. am fost la kfc unde am mancat un snack box crispy strips cu cartofi prajiti si un sandwich cheese booster. acum beau ceai acasa si ascult travis. ma simt singur. uneori nu mi-e deloc bine asa. as vrea sa fiu intr-o relatie care sa functioneze. mi-am luat jeansi slim tapered regular waist albastru inchis de la h&m si o geaca bomber neagra din bumbac de la pull&bear. imi plac noul parfum ferragamo uomo. a inceput sezonul 2 blindspot, sezonul 6 american horror story: roanoke, iar saptamana viitoare incep noile sezoane gotham, the blacklist, quantico. am vazut ultimul film a lui woody allen, cafe society. muzici noi am: d.a.r.k., elephant stone, pet shop boys. in ultimul timp am ascultat elbow, guillemots, interpol, james, jamiroquai, jay-jay johanson, keane, madonna, massive attack, morcheeba, phoenix, planet funk, starsailor, suede, the cranberries, the national. astept aparitia in octombrie a noilor albume kaiser chiefs, norah jones, white lies, two door cinema club. am citit romanul amintirea dragostei - jim fergus, cumparat de la carturesti, inspirat din intamplari reale in parisul anilor '20, relatand captivanta poveste de dragoste dintre o tanara nonconformista pictorita si un rebel american ranit pe frontul primului razboi mondial. un roman ce iti trece ca o sageata prin inima.

Niciun comentariu: