duminică, 4 septembrie 2016

ok computer

toata luna august am avut computerul stricat, era vechi si m-a lasat, a fost groaznic fara muzica, filme, net. am mers de cateva ori cu laptopul la carturesti verona in mansarda pentru a verifica facebook-ul si site-urile cu muzica. sunt dependent de computer, e prietenul meu cel mai bun. fiind lipsit de muzica mea, am ascultat radio seven care dau muzica buna, in mare parte cam ce ascult eu. de cateva zile mi-am luat un dell mic cu un nou windows in care mi-am transferat toata muzica din vechiul computer. alta viata. pe 1 septembrie s-a deschis cel mai nou mall parklake, are un design modern, terasa exterioara la etaj, parc amenajat in spate, este diferit fata de celelalte malluri. sunt prezente magazinele h&m, pull&bear, bershka, forever 21, reserved, sephora, douglas, carrefour, nu sunt c&a, new yorker, dm, humanic, altex. am noile albume dodgy, local natives, roxette, sophie ellis-bextor, the veils, toy. a aparut noul catalog ikea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

posteaza mai des!