luni, 19 septembrie 2016

green & grey

ieri am fost in mall baneasa, de la h&m mi-am luat pantalon cargo slim fit bleumarin mai gros pentru iarna. am doua geci, hanorac cu fermoar, bluza cu imprimeu, pulover, incaltaminte, toate noi, nepurtate, le-am cumparat in iunie si le-am tinut pentru cand va fi frig. m-am pus in tema cu noul trend in moda pentru sezonul toamna/iarna, la douglas am testat mai multe parfumuri noi, am luat revista styler, apoi am mers la lidl in drumul taberei. fiecare sezon are o culoare vedeta, in toamna aceasta se poarta verdele cat mai stralucitor. in trend fiind si griul inchis, cat mai mult gri, culorile pudrate precum galben sau roz, nuantele metalice, tonurile pamantii, albastru inchis, negru. ca material catifeaua revine in forta, blanurile se bucura din nou de popularitate, iar stofa nobila completeaza tinuta unui adevarat gentleman. in sezonul rece se poarta puloverul calduros ce devine un must, versatil, usor de asortat, perfect pentru o tinuta de zi, jacheta trebuie sa fie comoda, calduroasa, devenind piesa cheie a garderobei de toamna, costumele cu un aer regal ce amintesc de vremurile de altadata sau trenchurile clasice. designerii au readus in prim plan hainele de inspiratie military, simple, de efect, cu umeri bine conturati, in culori inchise, nuantele de camuflaj si bocancii intra in jungla urbana. frumusetea sta in diversitate. incepe sezonul aromelor puternice, esentelor voluptoase, lemnoase, cu iz de santal, scortisoara, vanilie, piper. de aseara s-a stricat vremea, ploua, e racoare, vine toamna.

Niciun comentariu: