marți, 20 septembrie 2016

toamna gri

a venit toamna, cu ploaie, vant, racoare, cer innorat, vreme mohorata. adio vara. ma imbrac cu pulover subtire si geaca impermeabila cu gluga. am fost prin afi si park lake. de la h&m mi-am luat o jacheta vatuita negru lucios pentru cand va fi mai frig, de la pull&bear un pulover gri cu guler rotund la baza gatului, ca tot este in trend griul. mai am cateva pulovere gri pe care le port cu placere. de fapt am cateva teancuri de pulovere, peste cincizeci, groase sau subtiri, in diferite culori si modele. am observat ca daca nu fac shopping regulat sau nu intru in magazine, atunci cad in depresie. cand imi cumpar ceva, mai ales haine, ma simt bine, fericit. cumpar haine nu pentru ca am nevoie de ele, ci pentru ca imi plac si ma simt bine cand le port. pentru mine necesitatea a devenit pasiune. am primit cateva sticle de parfum: tom ford violet blonde, reveal calvin klein, contradiction calvin klein, tresor midnight rose lancome, versace yellow diamond, la nuit de l'homme ysl, dolce&gabbana light blue pour homme, versace man eau fraiche, invictus paco rabanne. am noile albume sin fang, skye&ross. am ascultat bjork, garbage, placebo. a inceput sezonul doi lucifer. va incepe sezonul cinci arrow.

Niciun comentariu: