miercuri, 29 iunie 2016

arbore de matase

azi a plouat torential, s-a mai racorit. a inflorit arborele de matase (mimosa) cu florile lui roz, delicate, pufoase, frumos mirositoare, ador acest arbust oriental. la intrarea in gradina icoanei sunt cativa arbori de matase pe care ii admir si ii miros de fiecare data cand trec. la h&m, c&a, bershka, pull&bear sunt reduceri la multe haine. de la c&a mi-am luat trei tricouri subtiri de vara, bleu cu imprimeu bleumarin cali bays 89, albastru cu imprimeu alb originals bklyn, rosu corai cu imprimeu alb summer dreamin 89 calif surfin, de la h&m un pantalon scurt gen sort bleumarin. la anticariat am gasit la un pret foarte bun romanul amantul japonez scris de isabel allende (humanitas fiction). de ea am mai citit casa spiritelor care mi-a placut mult. serile trecute m-a futut un tip masiv, urs, blond, paros, pula buna, medic. sper sa mai vina la mine ca il mai vreau. apar noile parfumuri jean paul gaultier le male essence de parfum; jean paul gaultier classique essence de parfum, clinique aromatics black cherry eau de parfum, marc jacobs divine decadence eau de parfum. ascult remixuri faithless, imi era dor de muzica lor. sper sa scoata un nou album. music matters.

Niciun comentariu: