duminică, 10 iulie 2016

it's so good to be bad

serile trecute am fost la un tip tinerel cazat la intercontinental, m-a futut de doua ori pe marginea patului, avea pula groasa, a dat in mine cu viteza, m-am desfacut ca o planta carnivora. intr-o noapte l-am futut la mine pe unul de varsta mea, mai ursulet, i-am dat-o bine sa-i ajunga. in alta seara a venit la mine un tip mai subtirel, ne-am supt pulile pana adanc in gat. as face sex zilnic. de la reducerile pull&bear mi-am luat jeans dark blue cusuti cu ata rosie regular five pockets si incaltaminte sport visinie cu doua benzi oblice alb-bleumarin. stiu ca am multe haine si nu ar mai trebui sa cumpar insa nu ma pot opri, sunt nebun dupa haine. apar noile parfumuri ungaro pour l'homme III oud, trussardi uomo the red; calvin klein deep euphoria eau de parfum, chloe fleur de parfum, galop d'hermes, good girl eau de parfum carolina herrera, lancome miracle blossom eau de parfum. ma uit la documentarul great british railway journeys: series 6 (20 parti).

Niciun comentariu: