duminică, 26 iunie 2016

lgbt pride parade

saptamana asta a fost bucharest pride cu o multime de evenimente, picnic la iarba verde in parcul kiseleff, intalnire la terasa intre gayi bears, expozitie de arta plastica cu tematica gay, filme tematice, discutii despre viata noastra, activism, marsul diversitatii la care au participat peste 2500 de oameni si care a fost cel mai reusit eveniment. eu am mers la pride cu unul din ursuletii mei. intr-o seara am fost cu un prieten la un grup sex, erau peste zece tipi insurati, doar vreo trei aratau bine, am futut, am fost futut de doua ori, a fost interesant. aseara am futut un tip la mine i-am dat trei numere lungi pana m-a extenuat. arata bine tipu, gen ursulet. poate ma mai vad cu el. am vazut documentarele marooned with ed stafford (3 parti) despre tehnici de supravietuire timp de zece zile in desertul gobi, jungla din guatemala, tufisurile din namibia; the millionaire's holiday club despre cele mai scumpe si exlusiviste destinatii de vacanta; giraffes: africa's gentle giants. apar noile parfumuri bad diesel, uomo salvatore ferragamo, jimmy choo man intense, trussardi amber oud eau de parfum, l'insoumis lalique; tuscan scent leather rose eau de parfum salvatore ferragamo; si le parfum giorgio armani, michael kors wonderlust, nina ricci luna. este cald, canicula, mi-ar placea sa fiu la mare.

Niciun comentariu: