joi, 16 iunie 2016

lavanda

dupa atatea ploi torentiale si inundatii, a venit caldura. in sfarsit e vara. lavanda a inflorit si miroase superb. am umblat trei zile cu un grec din atena, ne-am plimbat prin oras, in afi, am mancat la restaurant, am savurat cafeaua la terasa in centrul vechi. de luni au bagat reduceri in h&m la colectia de primavara. mi-am luat o geaca bleumarin din fas gros pentru la toamna, hanorac gros gri cu fermoar, bluza groasa neagra cu imprimeu podul golden gate, pantalon slim gri, incaltaminte sport gri cu bleumarin, incaltaminte sport gen adidas negri cu detalii din piele intoarsa, rucsac gri metalizat. si c&a au bagat reduceri, mi-am luat doua tricouri, unul gri-albastru cu imprimeu patru poze, altul albastru-verde cu imprimeu jungle div. iar de la lidl un set de doi boxeri briefs, gri si albastru. saptamana trecuta a fost festivalul b-fit in the street!, am vazut cateva performance-uri pana tarziu in noapte, mi-a placut showul francezilor dream sau costumele multicolore si dansul celor patru balerine gratioase pe picioroange din olanda. am vazut documentarele nick baker's wild west (3 parti), home's by the med (6 parti) despre case asezate la mediterana pe costa brava, cote d'azur, mallorca, crete, costa del sol, puglia. apar noile parfumuri bvlgari man black orient eau de parfum, roberto cavalli uomo; elizabeth arden always red femme, guerlain la petite robe noire ma robe sous le vent eau de parfum intense, lolita lempicka so sweet, versace eros pour femme eau de toilette. am noile albume air, garbage, the invisible, red hot chili peppers, throws.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Banuiesc ca esti platit pentru serviciile de ghidaj si companie pe care le oferi, nu-i asa?