marți, 25 martie 2014

au inflorit copacii

azi s-a mai racorit vremea, a plouat putin, a batut vantul, insa soarele a iesit dupa nori la orele pranzului. pacat de copacii care au inflorit, daca vremea va fi urata se vor scutura iar albinele nu ii va poleniza. am fost prin ikea unde am mancat piept de pui cu cartofi prajiti, apoi am dat o tura prin mall baneasa. la sephora am testat noul chopard 1000 miglia, este dulce aromatic fougere condimentat lemnos, mi-a placut de cum l-am pulverizat pe piele, este exact genul meu. am primit sticlele de parfum j'adore dior, la petite robe noire eau de parfum guerlain, nikos for men. de la dm mi-am luat un nou gel de dus balea cu ceai albastru, miroase frumos si un balsam de buze cu migdale si vanilie. ma uit la documentarul david attenborough's natural curiosities (10 parti).

Niciun comentariu: