joi, 13 martie 2014

springtime

vremea a inceput sa se incalzeasca, norii s-au risipit, a iesit soarele, la orele pranzului e chiar placut, caldut, au inceput sa dea mugurii la plante, este primavara. la h&m au bagat reduceri la multe haine, nu am putut rezista tentatiei, mi-am luat doua camasi in carouri rosu-bleumarin-alb divided blu, albastru-verde-alb logg fitted, doua pulovere tricotate grosute h&m man unul pe verde inchis cu negru si alb, altul albastru cu turcoaz si negru, o geaca logg bleumarin de primavara cu gulerul elastic, eleganta. de la carturesti mi-am luat cartea polirom top 10+ jose saramago calatoria elefantului. apar noile parfumuri acqua di gioia eau de toilette giorgio armani, incanto amity salvatore ferragamo, reve elixir van cleef & arpels, eaudemoiselle de givenchy ambre velours, l l'aime lolita lempicka, polo red for men ralph lauren, l'homme sport yves saint laurent. am noile albume cascadeur, chinawoman, elbow, liars, the twang.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vine anotimpul sexului!