sâmbătă, 8 martie 2014

suffering in reverse

a plouat monoton toata saptamana, vantul a batut in rafale enervante, este inca frig, cerul gri metalic apasator, nu mai suport vremea asta rece si umeda. am vazut premiile oscar, filmele dallas buyers club, mult controversatul nymphomaniac vol. I si vol. II, documentarele a great welsh adventure (8 parti), the secret life of birds (5 parti), wild scotland: the western isles (3 parti). a inceput sezonul 2 al serialului hannibal. am primit sticlele de parfum egoiste chanel, cerruti 1881 pour homme, ted lapidus pour lui. apar noile parfumuri boss nuit pour femme intense hugo boss, laura biagiotti blu di roma donna, laura biagiotti blu di roma uomo, spicebomb eau fraiche viktor & rolf. am noul album elbow, nu e rau insa suna exact ca precedentele. noul album coldplay - ghost stories va iesi pe 19 mai, primul single este piesa magic. de la h&m man baneasa mi-am luat un hanorac aramiu cu imprimeu alb. citesc cartea portretul unei familii turcesti, imi place cum descrie autorul evenimentele copilariei in urma cu un secol.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hmm, din cate vad eu pe blog, la o lectura rapida, ai foarte mult timp liber si destul de multi bani. Asta ar trebui sa te faca fericit, cel putin eu mi-as dori sa am ambele.