luni, 24 martie 2014

forsythia, geisha, impressionism

de cateva zile vremea s-a incalzit neasteptat de mult depasind 20 de grade. am vazut pe strada baieti in tricouri cu maneca scurta si pantaloni scurti. eu umblu cu o geaca de fas subtire. a inflorit forsythia, imi place mult galbenul ei intens, magnolia, care mi se pare una dintre cele mai delicate flori si unii copaci fructiferi. este perioada exploziilor florale. iubesc acest anotimp. la sala dalles a fost targul de carte kilipirim, am trecut de cateva ori, mi-am cumparat mai multe carti polirom colectiile: top 10+ sinuciderea fecioarelor - jeffrey eugenides, eseu: gheisele - robert guillain, am inceput sa o citesc si imi place mult, confesiuni: iepurele cu ochi de chihlimbar - edmund de waal, istorie: civilizatia vestul si restul - niall ferguson, humanitas romanul komayo povestea unei gheise - nagai kafu, iar de la anticariat doua superbe albume in engleza despre impressionism (editura scala), impressionists (parragon publishing) pline de poze dupa faimoasele tablouri, le iubesc. am noul single lykke li, scoate album nou in mai, noile albume cataldo, george michael live, kaiser chiefs, kylie, liars. am tot ascultat b-sides arctic monkeys, editors, elbow, franz ferdinand, keane, placebo, pulp, suede, travis.

Niciun comentariu: