luni, 10 decembrie 2012

prima zapada

cand m-am trezit in dimineata asta si m-am uitat pe geam am vazut ca acoperisurile caselor sunt invelite de zapada proaspata, nu mi-a venit sa cred ce-mi vad ochii. da, a venit iarna, fie ca ne place sau nu. inca nu m-am obisnuit cu ideea, cu acest peisaj alb, cu frigul, insa nu-mi sta in puteri sa schimb sezonul. i must get used with it. cand eram copil imi placea iarna, ma jucam in zapada, ma dadeam cu sania, faceam oameni de zapada, imi udam hainele pana la piele apoi le uscam pe caloriferele din scara blocului, ce nebunii mai faceam... acum cred ca iarna e frumoasa la munte, la tara, nu in oras unde zapada se murdareste repede si ingreuneaza traficul. aseara m-am intalnit cu un amic belgian, ne-am plimbat prin targul de craciun de la universitate apoi am mers la vestitul caru' cu bere unde am mancat ciorba de perisoare, tigaie taraneasca din piept de pui, file de porc, muschiulet de vacuta cu legume si mamaliga cu branza rasa, iar la desert o delicioasa felie de tort cu mere. mi-am scos ghetele, geaca groasa, fularul, fesul si manusile, nu ies afara decat echipat corespunzator de iarna, is winter outside.

Niciun comentariu: