luni, 31 decembrie 2012

ice skating

aseara m-am intalnit cu un prieten am mers la patinoarul din cismigiu, nu ma dadusem niciodata cu patinele pe gheata dar m-a ajutat mult faptul ca ani de zile m-am dat cu rolele. desigur pe gheata e alta senzatie, insa sunt aceleasi miscari. nu am cazut deloc, am prins viteza si m-am strecurat curajos printre zecile de oameni cuprinsi cu totii intr-o invartire continua. chiar mi-a placut, a fost frumos. era necesar sa fac putina miscare mai ales dupa ce zilele astea am bagat in mine multe sarmale, carnati, piftie, toba si alte specialitati din carne. am mancat si fructe pentru a-mi usura digestia. a doua zi de carciun am fost invitat la masa acasa la prietenul meu impreuna cu familia lui. spre seara am iesit cu el si cu cainii lui, am dat o tura de lac in parcul ior titan. am primit de la el cadou de craciun parfumul habit rouge guerlain la 50 ml, mi-l doream demult, iar sotia lui mi-a dat un frumos tablou facut de ea cu tehnica servetelului ce are ca imagine un far maritim alb-albastru. de cum am intrat la ei pe usa am vazut tabloul agatat pe perete si am spus: ce frumos este, iar ea mi-a raspuns acesta este cadoul nostru pentru tine. m-a impresionat. stia de la el ca imi plac farurile. ea stie de relatia noastra insa nu spune nimic, iar noi suntem discreti si ne comportam normal. zilele astea am revazut cateva filme: a dangerous method, babel, blue valentine, crush, the painted veil, the wild things, w/e. deseara de revelion sunt invitat acasa la o buna prietena, mai vin cateva prietene/cupluri str8 ale ei insa eu ii cunosc si ma simt bine in compania lor. pentru 2013 imi doresc sa fiu sanatos, fericit, multa dragoste, prieteni buni, sa reusesc sa plec intr-o vacanta in strainatate si sa-mi mearga totul bine. la multi ani 2013!

Niciun comentariu: