sâmbătă, 8 decembrie 2012

dress for the winter

e din ce in ce mai frig, cand ies afara sunt bine imbracat, cu un fes pe cap si manusi, noaptea sunt deja valori negative, vine iarna. in oras sunt cateva targuri de cadouri pentru sarbatorile de iarna. marile bulevarde sunt impodobite si decorate frumos cu figurine de iarna, seara se aprind luminile colorate ce dau un look festiv orasului. toata lumea face poze cu brazii impodobiti si luminitele stralucitoare. sesiunile mele de shopping nu s-au incheiat, la new yorker am gasit la reduceri doua tricouri, unul in dungi orizontale bleumarin-visiniu iar celalalt este kaki-bej cu cateva cifre negre imprimate. de la h&m mi-am luat o camasa pufoasa logg fitted in dungi inegale gri-bleumarin-visiniu. ma uit la doua serii de documentare: europe to the max hidden treasures (26 episoade) despre cele mai frumoase locuri/orase din europa si great continental railway journeys (5 episoade). calatoresc prin toata europa din canapeluta mea.

Niciun comentariu: