marți, 25 decembrie 2012

merry xmas

azi este craciunul. un prieten imi spunea ca uneori de craciun se intampla minuni. ieri am fost la carrefour si mi-am luat un pui facut la rotisor, mi-am zis ca de craciun trebuie sa-mi fac macar o pofta. am primit un cozonac, o cutie i love milka pralines si o sticla de vin rosu, asa ca nu fac foamea. de la h&m mi-am luat la reduceri un tricou bleumarin-gri inchis cu un buzunaras la piept si o camasa divided blue in carouri bleumarin-visiniu-alb, iar de la new yorker o geaca groasa bleumarin. de la carturesti mi-am luat cartea polirom giovanni papini - gog, imi place cum scrie italianul. la inceputul anului vor apare noile parfumuri: armani eau pour homme, armani eau de nuit, jean paul gaultier le beau male, chopard oud malaki, gentlemen only givenchy, dior homme cologne, davidoff hot water night, donna karan dkny city for men; dkny city for women, nina ricci nina l'eau, narciso rodrigues l'eau for her, jimmy choo flash, hypnotic poison eau secrete dior, van cleef & arpels feerie spring blossom, roberto cavalli acqua, couleur kenzo rose-pink, couleur kenzo jaune-yellow, roccobarocco rocco per lei si rocco per lui. am noile albume courteeners, islands, low. in februarie-martie vor apare noile albume: dido, hurts, johnny marr, stereophonics. ma uit la cateva documentare istorice si despre wild life foarte interesante: mankind: the story of all of us (12 parti), the wonderful world of albert khan (10 episoade), wild columbia (4 parti). s-au terminat sezonul 3 boardwalk empire si sezonul 7 dexter, evident ca dexter a scapat inca odata, iar la final se intreaba: who am i? is this a new beginning... or the beginning of the end? continua serialele: american horror story: asylum, arrow, fringe, revenge, the vampire diaries.

Niciun comentariu: