marți, 20 iulie 2010

summertime (go to the seaside)

este vara, canicula, soare, furtuna, ploi torentiale, lumea pleaca in concediu pe litoral, vreau si eu la mare. mi-e dor sa ma plimb pe malul marii, valurile sa-mi ude piciorele, briza sa-mi mangaie corpul. as merge cu cortul in vama. au fost frumosi anii trecuti cand faceam asta.
imi place sa merg in parcul icoanei, stau pe o banca la umbra, uneori citesc, incerc sa ma apropii de natura. seara ma plimb in zona veche pe strazile smardan, franceza, selari sau blanari, imi plac terasele de acolo si barbatii consumatori de bere. de la bernschutz & co mi-am cumparat o cutie metalica de ceai 50 gr ce are imprimat pe fiecare latura cate un far ce lumineaza in noapte. m-am gandit ca-mi va ghida/lumina gandurile/visele catre tarmuri benefice. la bernschutz & co au cani si ceainice frumoase.
sambata am mers prin baneasa, m-am intalnit cu cateva prietene ce lucreaza in magazinele din mall, am cunoscut-o pe designera adina buzatu, cu care am vorbit despre parfumuri si moda, a fost foarte draguta mi-a facut cadou parfumul pe care l-a scos recent trends by adina buzatu. parfumul este placut, usor dulce-aromat, elegant, misterios, cu note de mandarina, cedru, anason, patchuli si mosc. duminica am fost in plaza si afi. merg in malluri pentru ca au aer conditionat, pentru cateva ore scap de caldura torida de afara. chiar daca au inceput reducerile, nu am vazut nimic deosebit care sa-mi atraga atentia, am senzatia ca totul se repeta. stau prost cu banii, nu-mi permit sa cheltuiesc inutil. hot town summer in the city.

Niciun comentariu: