sâmbătă, 3 iulie 2010

chanel

o prietena, reprezentant chanel, mi-a adus o punga plina cu sticle de parfum goale, multe chanel: no5 eau de parfum, coco eau de parfum, coco eau de toilette, coco mademoiselle, allure sensuelle, chance eau de parfum, chance eau fraiche, dar si versace exciting essence sau roberto cavalli eau de parfum. un prieten mi-a dat o miniatura gio de giorgio armani si mai multe echantillon-ane fiole. ieri am gasit pe strada o sticla dolce & gabbana the one for men, m-am bucurat mult. cu greu le-am gasit loc printre multele sticlute de parfum, carti sau cutiute de ceai, insa s-au integrat perfect in colectia mea. am cumparat la pret foarte bun burberry london for men 100 ml. am observat ca aproape toti prietenii mei au/avut macar un parfum givenchy, dior, guerlain, calvin klein, armani, yves saint laurent, versace sau burberry.

Niciun comentariu: