marți, 6 iulie 2010

all the lovers

sambata am fost cu un prieten la sinaia cu masina. ne-am cazat la un hotel, el a avut treaba, eu am plecat intr-o plimbare la castelul peles. m-am plimbat prin curtea castelului, am facut multe poze, incepuse sa ploua, era destul de frig, noroc ca-mi luasem un hanorac. frumos peisajul, verde cat vezi cu ochii, am respirat aer curat de munte, m-am relaxat. seara am mers pe terasa unui restaurant unde am mancat piept de pui la gratar cu cartofi si ciperci prajite. am fost adusi inapoi cu masina. as fi vrut sa ramanem peste noapte insa el nu a vrut.
intr-una din zilele trecute am ascultat toate albumele kylie din ultima decada: light years, fever, body language, x si aphrodite. cateodata ascult intr-o zi toata discografia unui artist sau un album pe repeat. pentru kylie am o slabiciune speciala. all the lovers that have gone before...

Niciun comentariu: