miercuri, 28 iulie 2010

finest selection

azi am intrat in cateva anticariate, am rasfoit carti, nu cautam nimic in mod deosebit insa daca as fi gasit o carte interesanta as fi cumparat-o. aveau cateva albume despre arta si pictura in engleza, dar mi s-au parut scumpe.
aseara am fost in vizita la un bun prieten ce a comandat mancare libaneza. am mancat cateva bucati de carne de pui, un fel de mici mai lungi, orez cu mirodenii, salata de legume cu cuscus, pasta de humus sau pasta de iaurt. bun si consistent. mi-a adus din strainatate o sticla de liquor italian disaronno si o cutie de ciocolata merci. adevarate delicatese.
in colectia mea de parfumuri au intrat inca doua sticle: blv bvlgari si π givenchy.
am cateva albume noi: arcade fire, broken bells, menomena, nouvelle vague, the conquistadors, the coral, the magic numbers. vor lansa noi albume: brandon flowers, the charlatans, david gray, hurts, interpol, klaxons, the script. am vazut noile episoade din serialele: covert affairs, the gates, hung, lie to me, persons unknown, royal pains, white collar.

Un comentariu:

Anonim spunea...

hey,salut!Intru la tine acasa cu regularitate pt ca am vazut usa intredeschisa si m-am gandit ca nu deranjez.Motivul pt care iti scriu acum este pt ca vreau sa-mi cumpar 4711,si esti singura persoana care stii cum miroase pe bune.Am tot gogolit si pe forumuri dar....astept doua vb cand vei avea timp.Multam!