miercuri, 11 februarie 2009

technicolor

intotdeauna am fost atras de amenajari/decoratiuni exterioare/interioare, stiluri ale arhitecturii, tot ce inseamna estetica unui loc/spatiu, ele reflecta personalitatea, traditiile, cultura si gradul de civilizatie al unui individ/natiuni. anii trecuti imi cumparam revistele art & decoration, elle decor sau the world of interiors care efectiv ma incantau cu frumusetea imaginilor/obiectelor/ideilor prezentate, incercam sa-mi inchipui cum este sa fi prezent in acel loc/camera. imi place mobilierul caracteristic unei epoci/stil, obiectele de decoratiuni interioare, mozaicul decorativ in diferite modele/culori eterogene. totul in jurul nostru este format dintr-un ansamblu decorativ/estetic ce reprezinta un concept.
sunt fermecat de diferitele stiluri asiatice sau arabe care apartin tarilor din orientul apropiat si nordul africii. azi mi-am luat un superb album taschen din colectia icons: morocco style. minunatele culori de albastru, turcoaz, azur, rosu, ocru si toate nuantele pamantului pe care aceste popoare le folosesc imi transmit viata. mi-ar placea sa calatoresc in aceste locuri, sa vad/simt pe viu toate aceste frumuseti pe care acei oameni le-au creat. bagajul de cunostinte pe care ti-l formezi este cea mai mare avere care iti apartine.
luna viitoare celebrul duo gay electronic-pop-dance pet shop boys va lansa un nou album: yes. coperta noului material discografic este minimalista reprezentand un v format din cuburi de diferite culori. se aseamana cu coperta albumului introspective care are benzi verticale de culori diferite. primul extras single este love etc. o piesa ritmata in binecunoscutul stil flamboiant psb. astept cu mare nerabdare aparitia acestui disc.
pentru ca tot vorbesc de culori nu pot trece fara sa amintesc de steagul gay-rainbow flag, simbol al diversitatii si sperantei, alcatuit din sase benzi de culori orizontale reprezentand simbolic identitatea comunitatii gay. i am what i am.

Niciun comentariu: