miercuri, 25 februarie 2009

insomnia

sunt unele nopti in care nu pot sa dorm sau adorm spre dimineata. oricat de obosit as fi si oricat de mult mi-as dori sa adorm, nu ma ia somnul si asta imi da o stare de iritatie. bineinteles ca a doua zi sunt obosit, fara nici un chef de nimic, nervos, intr-un cuvant zombi. nu sunt un fan al somnului, chiar deloc, merg pe idea ca viata trebuie traita cat mai intens, nu dormita, insa cateva ore de somn pe noapte sunt mai mult decat necesare.
atunci cand se intampla sa nu pot dormii ascult muzica, ma uit la un film, citesc o carte, navighez pe internet, scriu, beau ceai sau ma apuca harnicia si mai aranjez prin camera. de fapt nu ma deranjeaza ca nu pot sa dorm, imi gasesc intotdeauna sa fac ceva util si placut, ma deranjeaza mai mult efectele pe care le resimt a doua zi. cei care trec prin aceste stari stiu despre ce vorbesc.
in unele zile imi place sa trag un mic pui de somn dupa amiaza, atat cat sa-mi reincarc bateriile. asta se intampla mai mult iarna cand simt ca organismul are nevoie de mai multa odihna. din cauza frigului pe care il detest, ma transform parca intr-un ursulet care vrea sa hiberneze in barlogul lui. i can't get no sleep / i need to get some sleep.

Niciun comentariu: