luni, 10 noiembrie 2008

1 million

putine parfumuri reusesc sa imi placa din prima testare. de cum am mirosit 1 million mi-a placut instantaneu. chiar daca la inceput am fost circumspect in privinta flaconului care reprezinta un lingou de aur, mie mi s-a parut kitsch, exagerat, mi-am dat seama ca printre multimea sticlutelor de pe raft acest flacon auriu isi impune prezenta cu mandrie facandu-se remarcat, chemandu-te sa-l descoperi. pentru ca primul impact este cel vizual, opulenta si stralucirea aurului nu pot fi trecute cu vederea. parfumul capturat in stralucirea metalului pretios este seducator, senzual, dulce, picant, lemnos, cald, vibrant, un amestec de ingrediente bine proportionat, ca un playboy care te atrage si caruia te daruiesti lasandu-te purtat in mrejele seductiei. este un must have. paco rabanne a dat lovitura din nou. daca la inceputul millenniumului parfumul ultraviolet man facea furori, stiu multi gay care erau innebuniti dupa acest parfum folosindu-l in exces, le male gaultier sau a men mugler erau deja uitate, cu siguranta 1 million este noul hit. lasa-te invaluit de noua aroma si te vei simtii ca un dandy sarmant, millionar, stralucitor, iar cei din jur nu au cum sa ramana indiferenti la acest miros irezistibil. succesul este garantat.

Niciun comentariu: