marți, 28 octombrie 2008

love u bond.james bond

sunt un fan al filmelor agentului 007, in special cele cu pierce brosnan, un adevarat barbat sarmant, sexy, convingator. chiar daca in impecabilul costum a lui bond au intrat 6 actori, dupa parerea mea pierce l-a jucat cel mai bine. daniel craig nu-mi spune nimic, e destul de taran pt acest rol iar sean connery sau roger moore sunt deja istorie. prin 96 cand am vazut goldeneye m-am indragostit de celebrul asasin, mereu aflat in slujba binelui, necorupt, salvand lumea de la dezastru.
chiar daca scenariile sunt previzibile, cu totii stim ca in final bond va invinge trecand peste situatii extreme, lichidand toti baietii rai si deja imagine cliseu de final, iubindu-se patimas cu fata buna si frumoasa, plus gadgeturile sofisticate, mai ales superbul bmw z3 ori aston martin, cascadoriile, celebrul martini shaken not stirred, multe focuri de arme trase, tot acest arsenal bond aflat intr-o continua actiune si suspans ne pune adrenalina in miscare.
cantecele tema pentru generic interpretate de mari artisti au devenit super hituri nemuritoare. ma trec fiori de placere de fiecare data cand le ascult. mi se pare genial cantecul madonnei.
bond este un erou chiar daca este un asasin britanic. melanjul actiune-crima-sex e o reteta deja clasica insa pe bond il defineste mai bine decat pe oricare alt personaj.
i guess i'll die another day, it's not my time to go.

Niciun comentariu: