luni, 19 martie 2018

no sound but the wind

iarna s-a intors inversunata sa ne arate ca nu scapam de ea asa usor. dupa o saptamana de primavara, cand ne-am bucurat de vremea insorita, copacii au inmugurit, nenorocita de iarna ne loveste din nou cu ploaie inghetata, zapada, ger, rafale de  vant. craiasa zapezii s-a dezlantuit pintr-un episod neasteptat. fuck you winter! sambata am fost la amicul meu de la mogosoaia, mi-a facut o delicioasa supa de gaina cu legume, apoi am mers pe biciclete pana in chitila si inapoi. aseara am facut sex in 3 cu un ungur activ, eu la mijloc, si un turc tinerel pasiv. a fost superb. dupa sex am fost impreuna la mec, eu am mancat un big tasty. in ultimul timp am futut cativa bisexuali casatoriti. la h&m, pull&bear au haine dragute in colectia de primavara. au murit hubert de givenchy la 91 de ani si astro-fizicianul stephen hawking la 76 de ani. am vazut o expozitie de pictura alma redlinger la icr. imi place pictura ei avangardista, plina de culoare, de intimitate. apar noile parfumuri mr. burberry indigo, l'homme ideal l'intense guerlain, carven dans ma bulle edp, daisy love marc jacobs, eau de rochas escapade tropicale, l'air du paradis nina ricci, valentino donna rosa verde, jil sander sunlight edp. mi-am luat parfumul african queen urlic de varens 75 ml edp, dulce, spicy, lemnos. am ascultat albumele moby, imi place mult muzica lui, jay jay johanson (care va canta la control), massive attack (pe care abia astept sa-i vad in concert), metronomy (mi-au placut mult la summer well), editors (noul album e superb), sade (iubesc muzica ei), george michael (de care imi este dor). am noile albume jb dunckel (solistul de la air), the decemberists. morcheeba scoate album nou. help me to carry the fire, we will keep it alight together.

Un comentariu:

iwillneverlookback2017 spunea...

"bisexuali casatoriti"=> trist, niste femei sunt mintite si prostite. Oribil.