marți, 27 martie 2018

reflektor (we exist)

ascult albumele arcade fire, abia astept sa-i vad in concert. zilele astea am ascultat maxi-singleurile jamiroquai. a inceput un nou serial: trust, regizat de danny boyle. am vazut filmul all the money in the world. la reserved au bagat reduceri, mi-am luat un tricou roz cu imprimeu rise up, doua tricouri negre cu dunga rosie, unul zici ca este prada, jeansi slim albastru indigo. sambata in bus era in fata mea un tip dragut, avea la mana un ceas q&q argintiu cu cadranul albastru, mi-a placut ceasul lui. am cautat modelul pe cateva siteuri insa nu l-am gasit. trebuia sa-l intreb de unde l-a cumparat. pe watchshop am vazut un ceas casio care mi-a placut, am mers la showroom, l-am comandat, a doua zi l-am achizitionat. este putin mai mare decat cel pe care il aveam, metalic, argintiu, cadran albastru. de la notino mi-am luat parfumul private klub karl lagerfeld. mi-am luat cartile: arta de a trai bine - rolf dobelli si bonjour, fericire! micile secrete ale marilor bucurii - jamie cat callan. din obor mi-am luat betisoare de cuisoare, migdale, vanilie portocala, scortisoara mandarina, vanilie mandarina, tuberoza, verbina, ghimbir si ceai verde. apar noile parfumuri hermes eau de citron noir, trussardi scent of gold edp, prada luna rossa black edp, cerruti 1881 essentiel pour homme, azzaro wanted by night edp. in aceasta viata nu exista decat o singura fericire - sa iubesti si sa fii iubit.

Niciun comentariu: