marți, 20 martie 2018

spring equinox

astazi are loc la ora 6.15 pm echinoctiul de primavara, ziua fiind egala cu noaptea, generand o stare de armonie, o stare de transformare benefica a naturii care se trezeste la viata, bucurandu-se de energiile primaverii, simbolizand creatia. cu vremea de afara suntem in plina iarna intarziata. zapada ce nu am avut-o in ianuarie, ne-o da acum in martie. anii trecuti pe vremea asta infloreau copacii si magnoliile. acum bococii lor tremura in frig cuprinsi de gheata. sper sa reziste si sa infloreasca in toata splendoarea lor cand se va incalzi. vreau o primavara plina de flori, caldura, soare, cer senin. iubesc florile, ghiocei, zambile, narcise, lalele, lacramioare, irisi, liliac, crini, bujori, trandafiri, garofite, lavanda, iasomie, gardenia, tuberoze, frangipani, ylang-ylang. imi place mirosul citricelor, al condimentelor: scortisoara, cuisoare, anason stelat, cardamom, piper, vanilie, al lemnelor pretioase: cedru, santal, palo santo, paciuli, vetiver. am betisoare de ars cu aceste arome. de la lidl am luat o cutie de herbal tea cu ceai verde si aroma de zmeura. a aparut un nou serial the crossing si sezonul 2 timeless. la anticariat am gasit trei carti pe care le cautam: incaperi ferecate - care santos, muza - jessie burton, maurice - e.m. forster. demult am vazut si filmul maurice. nici macar o singura poveste nu va mai fi spusa vreodata ca si cum ar fi singura. astept sa vina primavara.

Niciun comentariu: