marți, 13 octombrie 2015

there is a light that never goes out

cateva zile a plouat, a batut vantul, a fost frig, o vreme mizerabila. am racit pentru ca a venit frigul brusc si organismul inca nu s-a adaptat la vremea rece de toamna. am luat pastile si beau ceai cald. intr-o seara m-am intalnit cu un amic din brasov pe care l-am cunoscut la mare in urma cu 5 ani, am mers la garsoniera unde statea, am baut putin vin rosu, m-a futut bine cu pula lui groasa, am dormit la el. a doua zi ne-am plimbat prin centru vechi, unirea, am mancat la mec. la lidl a fost saptamana rafinamentul gustului frantuzesc, mi-am luat trei feluri de branza, mi-a placut cea cu mucegai albastru, o tarta foarte buna cu branza si bacon, o conserva de legume fierte ca un ghiveci. imi plac produsele lidl. mi-am mai luat haine ca nu ma pot abtine, e pasiunea mea, ma simt fericit cand cumpar ceva nou si frumos. de la c&a un tricou pufulet turcoaz inchis cu imprimeu alb, un pulover rosu la baza gatului, imi doream demult. de la h&m un pulover negru cu gluga gen hanorac, o geaca matlasata groasa bleumarin lucios numai buna pentru vremea asta oribila. de la pull&bear jeans albastri regular, vin turnati pe mine. la h&m au bagat in colectia de toamna multe haine misto. de la anticariat mi-am luat romanul istoria iubirii - nicole krauss, imi place cum scrie. toamna incep noile sezoane a serialelor, bucuria mea, ma uit la cateva pe zi: the affair, downton abbey, quantico, blindspot, minority report, gotham, the blacklist, sleepy hollow, american horror story hotel, arrow, from dusk till down. am vazut documentarele: patagonia earth's secret paradise (3 parti), the hairy bikers' northern exposure (6 parti) o calatorie turistico-gastronomica prin polonia, tarile baltice, rusia, finlanda si suedia, queen elephant. am noile albume !!!, aaron, a-ha, boy & bear, duncan sheik, duran duran, editors, faithless new remixes & greatest hits, hurts, john grant, jonny marr live, lana del rey, new order, rhodes, stereophonics. ieri am ascultat albumele garbage, inca imi place muzica lor. am primit esantioane la bleu de chanel eau de parfum si sauvage dior. apar noile parfumuri alien edition talisman thierry mugler, bvlgari omnia paraiba, fresh couture moschino, flowerbomb fireworks viktor&rolf, j'adore touche de parfum dior, must de cartier gold,  shalimar souffle de parfum guerlain, encre noir a l'extreme eau de parfum pour homme lalique, hilfiger man dark midnight tommy hilfiger.

Niciun comentariu: