marți, 20 octombrie 2015

the charming man

miercuri m-a sunat o buna prietena care locuieste in germania ca a venit in bucuresti, sotul i-a cumparat un apartament cu trei camere intr-un bloc interbelic in fostul cartier evreiesc, am mers la ea, am iesit in oras cu copilul ei, pe la unirea, lipscani, am mancat la mama o delicioasa ciorba radauteana si mici cu cartofi taranesti, apoi am mers in cismigiu si la carturesti verona unde si-a cumparat cateva carti. cand iesim din carturesti aud ca sunt strigat de o voce cunoscuta de femeie, ma uit si o vad pe o alta veche prietena care e stabilita in anglia si are doi copii mici metisi. am stat de vorba pentru ca nu ne-am mai vazut de multi ani si a ramas sa ne mai intalnim pentru ca va sta o perioada in bucuresti. seara am mers cu doi prieteni la sala palatului la concertul morrissey, a fost absolut superb, nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult. dupa concert am mers la control unde am dansat pe muzici indie cateva ore. in control mi-a placut un tip, am vorbit cu el, insa nu s-a legat nimic. vineri seara am mers in vizita la o prietena care a gatit multe bunataturi, am bagat in mine pana nu am mai putut, apoi ne-am uitat la un film spaniol. ieri m-am intalnit iar cu prietena din germania, am haladuit toata ziua pe strazi, am mancat de la patiserie strudel cu mere si cu branza dulce cu stafide, am mers in vizita la un prieten comun, la carturesti verona, humanitas kretulescu, anticariatul de pe doamnei de unde mi-a cumparat romanul ravelstein - saul bellow, la sephora magheru unde am testat atat de multe parfumuri incat ne-am incurcat in ele, h&m unirea, din mega image mi-a luat salata a la russe, iaurt de baut in tihna napolact, prajitura magura rom. se innoptase, am condus-o acasa, apoi am venit acasa frant de oboseala. zilele astea am reascultat albumele morrissey.

Niciun comentariu: