marți, 27 octombrie 2015

culorile ruginii ale toamnei

saptamana trecuta m-am intalnit de doua ori cu prietena mea din germania, ne-am plimbat pe strazi, in librarii, am mers cu ea la coafor, la o prezentare de moda cu haine de dama din matase cu imprimeuri dupa picturile almei redlinger, ne-am luat carti, am testat parfumuri, am mancat patiserii si salate de la mega. aseara am fost la o prietena, am mancat mancare de gutui cu carnita de pui, iubesc aceasta mancare, mancarica de cartofi cu carne de porc si clatite cu dulceata de cirese si gem de prune. ma uit la documentarul art of faith (3 parti) despre hinduism, buddhism, daoism si shinto. apar noile parfumuri: modern muse parfum estee lauder, opium rouge fatal ysl. frunzele copacilor au inceput sa rugineasca, toamna ne ofera o patela coloristica impresionant de frumoasa.

Niciun comentariu: