marți, 28 aprilie 2015

h&m unirea s-a extins la etajul 2

vremea e superba, suficient de cald cat sa mergi la tricou si sa te bronzezi din mers. am ajuns in mall-urile afi, baneasa, sun plaza, unirea, am facut shopping ca nu ma pot abtine, iubesc hainele. de la c&a mi-am luat un tricou bleumarin cu trei nasturei verticali la gat clockhouse basic, iar de la h&m un pantalon twill slim fit albastru. h&m-ul din unirea s-a extins la etajul doi cu departamentul barbati care acum este suficient de spatios, modern, frumos amenajat si in curand home. bine ca nu mai sunt femeile la acelasi etaj cu barbatii, nu mai suport sa le vad in zona man. au adus si divided blue pe ca nu il aveau la unirea. dupa h&m lipscani, noul extins h&m unirea este al doilea magazin de la noi pe 3 nivele. de la kaffa mi-am luat o cutiuta metalica cu ganesha si kali. muzici noi am groenland, my morning jacket, the weepies. m-am uitat la documentarele animal homes (3 parti), world's deadliest: predator paradise.

Niciun comentariu: