duminică, 10 mai 2015

iasomie, salcam, soc

a inflorit iasomia, una dintre florile mele preferate, iubesc parfumul ei, salcamii, socul, irisii, macii cu rosul lor puternic pasional. vremea oscileaza intre zile calduroase cu soare si zile ploioase cu frig, insa vara e aproape. m-am plimbat prin cismigiu, am admirat ratustele galagioase, lebedele gratioase si majestuosii pauni in superbele lor culori de albastru imperial si verde smarald. apar noile parfumuri eternity now calvin klein, tom ford noir pour femme, guerlain mon exclusif, eternity now for men calvin klein, jean paul gaultier ultra male edt intense. am vazut un interesant film tematic gay christopher and his kind despre un englez ce pleaca in berlin la inceputul anilor '30 pentru abundenta vietii gay mult mai libertine din capitala germaniei, insa nazistii pun capat acestui stil de viata decadent. de la h&m unirea mi-am luat o bluza grosuta bleumarin logg cu imprimeu o ancora alba si pantalon slim fit bleumarin subtire cu curea marinareasca numa buni pentru zilele calduroase ce vor veni.

Un comentariu:

Anonim spunea...

We decided not to die :)