luni, 13 aprilie 2015

ciresii infloriti

au fost doua zile cu vreme superba, cald, 25 de grade. orasul e plin de flori. ieri m-am plimbat in cismigiu, am facut multe poze copacilor infloriti, peisaje cu natura din parc, azi am fost in herastrau, era multa lume la plimbare in parc, gradina japoneza e plina cu ciresi infloriti, o imagine de vis, superba, am mers prin parc pe marginea lacului pana la podul baneasa. am fost in mall-urile sun plaza, afi cotroceni, baneasa, de la c&a mi-am luat doua tricouri albastre cu imprimeu 1952 east island expedition, un pulover gri urban distict in anchor cu nasturei si fals tricou alb la gat, de la pull&bear un pantalon subtire de vara classic slim bleumarin, de la h&m un pantalon scurt slim fit bleumarin, iar de la dm un gel de dus balea cirese. am vazut doua filme misto, comedie neagra: home sweet hell si the voices. mama mi-a trimis pachet cu mancare: oua rosii, drob, fripturica de miel, cozonac, compot de gutui.

Un comentariu:

Unknown spunea...

oare mai sunt ciresii infloriti in herastrau?