joi, 26 septembrie 2013

sometimes past meets the present (too late for regrets)

se intampla uneori ca fostilor mei amanti sa li se faca dor de mine, imi dau mesaje sau ma intalnesc cu ei intamplator pe strada, imi spun ca ma apreciaza (de ce nu m-au apreciat atunci?), ca sunt un tip misto, simt un regret in sufletul lor, insa nu le mai acord nicio sansa. cine nu ma apreciaza cand ma are, ma pierde. pot ierta insa nu uit. la cei care am tinut, pe unii i-am iubit, m-au facut sa sufar, m-au parasit, desi meritam ceva mai bun. timpul a trecut, ranile s-au vindecat, am mers mai departe pe drumul meu. unul dintre ei m-a intrebat: esti fericit? i-am raspuns: uneori da, sunt fericit. fericirea si-o face fiecare cu mana lui. prefer sa fiu singur si echilibrat, decat intr-o relatie care sa-mi produca suferinta. mi-am luat un nou tricou h&m bleumarin cu doi nasturei verticali la gat, iar la anticariat am gasit doua carti foarte frumoase: style city paris si the little book of roses, pline cu poze superbe. s-au terminat serialele dexter, covert affairs, royal pains, a inceput noul sezon boardwalk empire, downton abbey, plus alte trei seriale noi: the blacklist, hostages, sleepy hollow si am vazut filmul artistic gay behind the candelabra. pe 9 octombrie incepe sezonul 3 american horror story coven. am noile albume cold mailman, morcheeba, jay-jay johanson, moby. un prieten spaniol care traieste la bruxelles mi-a trimis un plic cu esantioane de parfum, frumos din partea lui ca se gandeste la mine.

Niciun comentariu: