luni, 16 septembrie 2013

show me the wonder

de azi a inceput un nou an scolar, iar traficul infernal a revenit pe strazile din capitala. savurez un nescafe 3in1 strong cu mult lapte si ascult noul single arcade fire - reflektor suna bine, ritmat. am facut rost de un pachet mare rosu de cafea prasident julius meinl, imi place mult cafeaua asta. sambata noaptea am fost la un tip tanar din provincie cazat la un hotel, arata foarte bine tipu, l-am futut apoi m-am intors acasa, era liniste pe strazi la 1 noaptea si nu am vazut niciun caine. carturesti a deschis o noua librarie in mall baneasa, eleganta si amenajata modern. mi-am luat romanul dansatoarea lui degas - kathryn wagner si o cutiuta metalica noua le chat noir. un amic mi-a dat o cutie de betisoare parfumate hem precious lavender. de la h&m mi-am luat un pulover subtire bleumarin imi vine foarte bine. in curand h&m va deschide un nou magazin in centrul vechi pe lipscani unde vor aduce si decoratiuni pentru casa h&m home. de la dm mi-am luat doua geluri de dus balea fiji passionfruit, hydro care 3in1cu extract din radacina lemnului dulce si un sampon cu menta si bambus. miercurea trecuta am fost cu un prieten la grand cinema digiplex din mall baneasa, am vazut filmul blue jasmine, mi-a placut mult. fetele de la parfumerie mi-au dat esantioane de parfum dior homme, gucci made to measure si creme biotherm homme, clarins men, shiseido men, sunt superbe aceste creme. am noile albume manic street preachers, placebo. vremea e tot mai rece mai ales seara si dimineata, deja port geaca subtire. show me the wonder.

Un comentariu:

unkn0wn spunea...

salut!
am descoperit intamplator blogul tau si mi-au placut micile tale povestioare. bune gusturi muzicale
;-)