sâmbătă, 7 septembrie 2013

joy forever

in fiecare seara m-am uitat la cate un film, am revazut ultimele cinci filme facute de woody allen, imi plac povestile lui tragicomice. vreau sa merg la cinema sa vad noul lui film blue jasmine. se anunta o toamna bogata in lansari de noi parfumuri: joy forever jean patou, iceberg white, dali wild salvador dali, flowerbomb eau extreme viktor & rolf, givenchy play for her eau de toilette; azzaro chrome united, jil sander ultrasense for men, valentino uomo. am noile albume arctic monkeys, franz ferdinand, placebo, the 1975, tired pony, travis, 2:54, madonna mdna live, volcano choir. mi-am luat de la h&m un nou tricou in dungi bleumarin-visiniu. ieri dimineata am fost acasa la un tip insurat mai tanar ca mine, ne-am futut o ora in mai multe pozitii, a fost bine. noaptea si dimineata este frig afara, incet vine toamna.

Niciun comentariu: