marți, 21 mai 2013

reflections

am avut o perioada proasta, inca nu mi-am revenit dupa despartire, inca ma doare, m-am intalnit cu el am discutat, i-am spus in fata tot ce acumulasem, ce nu mi-a convenit in tot acest timp, nu i-a placut deloc ce a auzit, am convenit sa ramanem prieteni pentru ca tinem unul la altul, eu nu sterg noua luni din viata mea, am avut si momente frumoase impreuna, exista o legatura intre noi. am mai cunoscut cativa straini, m-am futut cu ei prin hoteluri, m-am intalnit cu prieteni(e) vechi care mi-au ridicat moralul. este cald, deja vara, sunt inflorite iasomia, mana maicii domnului, teii, socul, trandafirii, miros superb. apar noile parfumuri les colognes hermes eau de mandarine ambree, eau de narcisse bleu, l'amour fou eau de toilette emanuel ungaro, modern muse estee lauder, les cascades de rochas songe d'iris, laura biagiotti essenza di roma, escada especially elixir, white soul gold & diamonds ted lapidus, jour pour femme hugo boss, downtown calvin klein, tom ford sahara noir. am descoperit cateva trupe noi care suna bine si imi plac: big black delta, brothers in law, city society, echotape, guards, kodaline, jinja safari, little green cars, local natives, marble sounds, sea wolf, sulk, team ghost, the 1975, the boxer rebellion, the mary onettes, the reflections, the veils, in plus am tras noile albume: !!!, born ruffians, daft punk, jay jay johanson, junip, the national, texas. in august va fi festivalul summer well unde vor canta suede, the xx, counteeners, everything everything, the 1975 plus altii pe care nu ii stiu, numai trupe straine, abia astept sa merg sa-i revad pe suede, am inteles ca este frumos acolo pe domeniul stirbey.


 

 

Niciun comentariu: