marți, 28 mai 2013

in this summertime sadness, stranger searching is my passion

de cateva zile ascult intens lana del rey, imi place mult cum canta, imaginea ei de diva retro usor vulgara, femme fatale, tristetea din vocea ei, are ceva aparte fata asta. am citit recent in gq un interviu in care spune cate ceva despre viata ei: i didn’t want anything except to feel new every day, i wanted to try different things, i felt alive, i never wanted to lead a normal life. alcohol is the original love of her life and that love affair started at the age of 14. now stranger searching is my passion. aceasta lolita misterioasa, senzuala, plina de farmec a trecut prin multe aventuri in cei doar 26 de ani. astept urmatorul ei album. in ultimele zile am ascultat albumele editors, texas, the courteeners, the xx, iar ca noutati am: dear reader, jinja safari, lyke giants, the reflections, we are standard, when saints go machine, trophy wife. pentru ca toate serialele mele sunt acum in pauza dintre sezoane, doar hannibal mai are cateva episoade, revad serialul girls ce prezinta viata a patru fete de 24 de ani ce traiesc in new york, este actual, realist, funny. i've got that summertime sadness.

Niciun comentariu: