vineri, 31 mai 2013

it's a rainy day

afara ploua de aseara iar prognoza meteo anunta ploaie in urmatoarele zile. ma doare capul, ma simt ametit, sunt meteosensibil. cafeaua ma ajuta pentru cateva ore. am fost la bookfest mi-am luat sase carti: trei polirom top 10+ w. somerset maugham - luna si doi bani jumate, kazuo ishiguro - un artist al lumii trecatoare, haruki murakami - in noapte; eroi - ray loriga, editura curtea veche, am inceput sa o citesc, imi place; iar de la editura all orasele invizibile - italo calvino si masinaria sublima - o biografie a inimii umane. de la h&m mi-am luat un tricou roz caramiziu cu un peste imprimat in care scrie multe chestii, pantaloni scrurti roz ciclam, imi place mult culoarea asta; de la bershka blue jeans straight fit ce imi vin foarte bine parca sunt turnati pe mine. am noile albume beady eye, editors, lyke giants, miles kane, we are the city, yellowbirds.

Niciun comentariu: