marți, 12 octombrie 2010

incense sticks, green tea & books

azi m-am plimbat prin oras profitand de frumoasa vreme insorita, suficient de cald incat sa ies imbracat cu un puloveras, am facut o scurta plimbare prin cismigiu, apoi pe stradutele din centrul vechi. mi-am cumparat cateva cutii cu betisoare parfumate, diferite arome: opium, egyptian jasmine, sandal, precious fragrance, indian jasmine, egytian musk, sa am de ars multe luni de acum incolo. din anticariatul unde intru destul de des mi-am luat ghidurile turistice destinatii de top barcelona, paris si style city new york. la un chiosc am gasit cartea gheisele, ce prezinta identitatea/simbolismul plin de semnificatii a gheiselor in contextul culturii japoneze. iar de la carturesti mi-am luat o punguta de ceai verde oriental nights, doua carti despre ceaiul verde si o carte ce pare a fi foarte interesanta: scurta istorie a umbrei. catre seara m-am intalnit cu un prieten, am testat mai multe parfumuri in douglas la unirea, deja miroseam ca un buchet de arome si am mancat la mcdonald's.
serile astea m-am uitat la un frumos documentar bbc south african walks. insusi realizatoarea declara: africa de sud este tara care intotdeauna produce o impresie, o lume intreaga cuprinsa intr-o singura tara. pe parcursul a 4 episoade suntem purtati intr-o aventura ce exploreaza litoralul the garden route, lantul muntos the drakensberg, parcul rezervatie nationala the kruger si desertul the green kalahari. sunt multe locuri frumoase pe acest pamant, nu ai cand sa le vizitezi pe toate intr-o singura viata.

Niciun comentariu: