duminică, 3 octombrie 2010

cap arkona

ieri am mers cu un prieten in afi sa ne fataim prin magazine, sa-mi fac o impresie despre trendul pentru sezonul toamna-iarna. am vazut multe haine frumoase si incaltaminte la magazinele in care am intrat: new yorker, pull & bear, c&a, massimo dutti, humanic, insa preturile sunt mult prea mari pentru salariul meu. poate daca am norocul sa prind ceva cand vor fi reducerile. este frustrant sa vezi o haina care sa-ti placa si sa nu-ti poti permite sa o cumperi. avem aceleasi preturi sau de multe ori chiar mai mari comparativ cu tarile din vestul europei si salariile de mizerie. pentru afara nu e mare lucru sa dai 50 sau 85 € pe o haina cand castigi 2000 € pe luna, iti poti permite, insa aici inseamna jumatate din salariu. chiria, intretinerea si mancarea iti halesc toti banii. am ajuns sa ma simt frustrat si uneori chiar deprimat din aceasta cauza. fac eforturi sa-mi pastrez optimismul si buna dispozitie.
m-am oprit la standul gurmans sa miros cateva sortimente de ceai verde, mi-au placut cateva, in mod deosebit cel cu iasomie chiar daca este un pic astringent si vad o cutiuta metalica noua cu un far desenat pe fiecare latura si un vapor cu panze pe capac. nu aveam bani la mine asa ca mi-a luat-o prietenul cu care eram. m-am indragostit instant de aceasta cutiuta superba, s-a integrat perfect in pretioasa mea colectie de tea tins. farurile desenate chiar exista in cap arkona de pe insula rügen, cea mai mare insulă germană din marea baltică lângă coasta pomeraniei. am dat un search pe google imagini de unde am luat cateva poze absolut superbe cu unul din farurile insulei si cateva peisaje tocmai bune de pus pe desktop la iarna. mi-ar placea sa ajung in aceste locuri, sa ma plimb pe coasta si plajele insulei, sa vad cu ochii mei aceste minunate faruri din capul arkona.

Niciun comentariu: