duminică, 3 octombrie 2010

efe jasmine green tea & van hilst darjeeling melange thee

azi am mers la noul mega image deschis in piata amzei sa-mi iau cate ceva de mancare: biscuiti, iaurt, paine si zacusca. magazinul arata bine, preturile sunt ok. nu obisnuiam sa cumpar din mega image decat daca prin drumurile mele treceam pe langa vreunul, acum ca mi-e aproape o sa merg mai des, cel putin ma scuteste de drumul pana la carrefour sau real. apoi am mers in vizita la un bun prieten, l-am gasit in bucatarie gatind ficatei de pasare cu usturoi la tigaie si piure din cartofi. am mancat o portie zdravana, gustoasa si buna. ca desert m-a servit cu rahat turcesc adus de la mama lui turcia. el tocmai s-a intors din orasul adana, via istanbul. mi-a adus cadou o cutie de ceai verde cu iasomie marca efe si o punga de ceai darjeeling melange marca van hilst, firma olandeza din orasul nijmegen, considerat a fi cel mai vechi oras din olanda. la el in baie am vazut un nou deodorant roll-on scos de l'oreal men expert fresh extreme. cand va apare la noi o sa-mi iau si eu, imi plac produsele de ingrijire l'oreal men expert. acum savurez o cana de jasmine green tea in care am adaugat un strop de suc de lamaie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dar nu ne mai povestesti si noua cu cine te-ai mai intalnit, ce ai mai facut pe plan sexual! plss, pune-ne la curent cu viata ta sexuala :X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

da, are dreptate. chiar sunt ingrijorat ca nu mai faci sex.