duminică, 16 august 2009

urban fountain

oricand trec pe langa fantana recent restaurata din piata revolutiei, ma opresc cateva minute pe marginea ei sa ma racoresc, ascult vuietul facut de apa ce tasneste in jeturi puternice, imi da senzatia ca ma aflu in apropierea unei cascade. privesc stropii ce zboara in aer, care parca danseaza, ca apoi sa se piarda in imensitatea apei ce i-a zamislit. timp de cateva minute ma rup de peisajul zonei, ma transpun mental intr-un alt spatiu, alta stare, totul acompaniat de zgomotul puternic al apei in cadere. acest joc al mintii ma relaxeaza, ma incarca cu energie pozitiva. pentru mine aceasta minunata fantana este o evadare din nebunia cotidiana, un loc sublim. dupa portia de relaxare imi continui linistit drumul.
in plimbarile mele am trecut pe langa o patiserie din zona coltea-piata sfantul gheorghe, care m-a atras cu un puternic miros de gogosi calde. imediat mi s-a facut pofta, asa ca m-am oprit si-am luat doua gogosi impletite care au fost foarte bune, gustoase. as manca in fiecare zi gogosi, strudel cu mere sau placinta cu branza dulce si stafide.
imi amintesc acum de fascinantul film the fountain, pe care l-am vazut de cateva ori, toata acea ciudata poveste de dragoste, moarte, spiritualitate, cautare, regasire si a fragilitatii propriei noastre existente in aceasta lume.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mai incet, dragul meu, cu strudelele, gogosile si placintelele ca ai inceput sa te ingrasi!

d@n spunea...

lânga această fântână m-am așezat și eu, cu câteva momente înainte de a te cunoaște. aveam deci ceva în comun, chiar înainte de pătrunde în fascinantul univers "new york in the 80's / moulin rouge", pe care îl numești al tău, și care m-a fascinat atât de mult.

mulțumesc pentru priveliștea nemaipomenită pe care am avut voie să o împart cu tine în acea noapte caldă de vară.